Giveaway


Det finnes flere grunner til å ha min første giveaway:
Bloggen har fylt året uten at jeg har fått markert det, det er boys' month, jeg skal lage mitt første mønster til salgs og det er gøy å gi bort noe av og til.

There are several reasons to have my first giveaway:
I started this blog more than a year ago and haven't had a birthday celebration, it's boys' month,
I'm going to make my first pattern for sale and sometimes it's fun to give something away.

Dette kan du vinne:
En valgfri lue i en av fire størrelser fra baby til voksen (46/48, 50/52, 54/56 og 57+), sydd i en av disse herlige stoffene:

This is what you can win:
A beanie of your chosen size for babies to adults (46/48, 50/52, 54/56 or 57+) in one of these fabulous fabrics:
Du kan også få en utgave av mønster e-boka i stedet, hvis du heller vil det.
Or you can get a copy of this pattern (e-book), if you'd rather have that.

Dette gjør du for å delta:
Skriv en kommentar der du sier hvor mange lodd du trekker og hva du vil vinne, du får lodd for følgende:
- bli fast leser av denne bloggen (1 lodd)
- legg bloggen min til i din bloggliste (1 lodd)
- bruk bildet ovenfor og link til giveawayen fra din blogg (1 lodd)
- lik Lille Krokodille Design på facebook og del giveawayen der (1 lodd)
Du kan delta frem til 31.08.2012 kl.18.00 med max 4 lodd.


How to enter:
Leave a comment here telling me what you would like to win and how many entries you go for. Thefollowing count as entries:
- follow this blog (1 entry)
- add my blog to your blogroll (1 entry) 
- link to this giveaway from your blog (use the picture at the top) (1 entry)
- visit my page on facebook, like it and share it/the giveaway on facebook (1 entry)
You can enter up to 31st August 2012, 6 pm (CentralEuropeanSummerTime) with max 4 entries.

Kommentarer

  1. 2 lodd. Fast leser, likt og delt på Facebook :)
    Skikkelig flotte luer, som alt annet du lager ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
    2. 4 lodd til meg, Ønsker en lue i str 1 år av det flotte tiger stoffet :)

      Slett
    3. 1 lodd her, en lue du har til overs:)ole1603@hotmail.com

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Ah! Jeg får ikke til å slette forrige innlegg. Gjør det du.

    Jeg mente: 1 vinnerlodd til meg! :)

    SvarSlett
  4. 2lodd! Leser av bloggen og lagt til i min bloggliste!!

    SvarSlett
  5. Eg vil delta med 3 lodd; følger, liste og facebook.
    Om eg vinn har eg ei 2 år gamal jente som elskar sjørøvarar, så eg kunne tenke meg ei hue med det stoffet:-)
    Ha ein flott lørdagskveld!
    Og gratulerar med 1 års jubileum:-)

    SvarSlett
  6. Fin blog og fine sager du laver!
    3 lodder til mig :o)

    SvarSlett
  7. det må blive 3 lodder, skulle jeg være heldig, må det være en hue str 5 år . en dreng:)

    SvarSlett
  8. I would like to try my luck.:)
    Your game is on my blog down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.
    Bernadett
    FB Bernadett Rauski
    3 lodder

    SvarSlett
  9. Artig giveaway! Jeg tar ett lodd, og skulle jeg være så heldig å vinne, ønsker jeg ei guttelue i størrelse 46/48.

    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  10. Et lod i håb om at jeg vinder en sød hue:-)dortheo@mail.dk

    SvarSlett
  11. Kjempe flotte luer!
    Trekker 1 lodd for følger og krysser fingrene for en liten grønn lue med apekatter på i str 2 år :)
    Ønsker deg en flott helg!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  12. 2 lodd for følg og del:)

    Ønsker lue til gutt str. nyfødt.... i blått stjernemønster:)

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Dele og følge på facebook gir bare 1 lodd, men du kan følge bloggen for å få et til.

      Slett
  13. Heisann :-)

    ༺♥༻ Takker ja til 2 stk lodd, liker på facebook og delt på facebookveggen min. Har desverre ikke blogg selv. Om lykken skulle komme min vei ønsker Odin på 2 år seg veldig: Krokodille lue.
    Ha en riktig GOD HELG! ༺♥༻

    Sommerhilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  14. Dele og følge på facebook gir bare 1 lodd, men du kan følge bloggen for å få et til (som følger eller via epost).

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei igjen :-)

      Takk for svar. Følger gjerne bloggen din, så har nå lagt meg til som følger. Ha en fin uke!

      Mvh Merete

      Slett
  15. 1 lodd til meg som fast leser :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  16. Satser på vinnerloddet, og at apekatt-lua klatrer opp i postkassen min :-) Tvi tvi ...

    SvarSlett
  17. Jeg trekker et lodd, og vil gjerne ha en blå lue med biler til en baby. :-)

    Terese
    terese_thornquist@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    Kig forbi min giveaway http://brineh.blogspot.dk/2012/08/giveaway-tid.html

    kh Sabrina

    SvarSlett
  19. Jeg er også med på et lod!!ER vild med de fine tigre.

    SvarSlett
  20. 4 lodd på meg:D så krysser jeg fingrene for at jeg vinner:D
    Jeg elsker give away:D

    klem fra siri

    SvarSlett
  21. Hvor ER de fine!!! Jeg er med på ét lod :-)

    x Regitze
    reg.engelhardt(a)gmail.com

    SvarSlett
  22. Hvor er de fine - jeg kender en som vil blive super glad for sådan en! Jeg deltager med 3 lodder og glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlett
  23. Ny lue til de små kommer godt med:-)
    Jeg trakk 3lodd (1. For bli følger, 1. For å legge til på blogg liste, og 1. For å like og delt på Facebook)

    Ha en fin dag:-)

    SvarSlett
  24. Blir vel fire lodd på meg da, har nettopp delt på fb :)

    SvarSlett
  25. vet ikke helt om jeg teller riktig, men tror det blir to lodd når jeg LIKER på FB, deler på FB og er fast leser ;-) (Kunne gjerne skrevet fast liker :-D

    SvarSlett
  26. Jeg vil gjerne delta, og trekker 2 lodd. Følger her og på Facebook, og deler også på Facebook.
    Ønsker meg den sorte lua med orange tigere på i voksen størrelse om jeg skulle bli en heldig vinner. :D

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  27. Jeg er med i siste liten med tre lodd, liker siden på facebook, følger bloggen og har deg i blogglisten. =)

    SvarSlett
  28. For most up-to-date information you have to go to see web and on web I found
    this website as a best web page for most recent updates.


    Here is my site :: Ayurveda Kapha

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg